Συχνές Ερωτήσεις
Πότε παίρνω αυτοκίνητο εξυπηρέτησης;
Στο δίκτυο των συνεργαζομένων φανοποιείων μας, σας χορηγείται δωρεάν όχημα αντικατάστασης , από την πρώτη μέρα της έγκρισης / αποδοχής της ζημιάς σας.
Πως θα επιλέξω φανοποιείο για το όχημά μου;
Πώς θα διαλέξω συνεργείο για την μοτοσυκλέτα μου;
Από ποια ασφαλιστική πληρώνομαι;
Η ασφαλιστική δεν μου εγκρίνει γνήσια ανταλλακτικά. Γιατί;
Χρειάζομαι δικό μου πραγματογνώμονα;
Υπάρχει μάρτυρας στο συμβάν;
Η κατάθεση του αυτόπτη μάρτυρα θα ξεκαθαρίσει τις συνθήκες του ατυχήματος και η διαδικασία αποζημίωσής σας θα προχωρήσει με πιο σύντομες διαδικασίες.
Τράκαρα με ανασφάλιστο όχημα. Τι κάνω;
Τράκαρα με όχημα πινακίδας εξωτερικού. Τι κάνω;
Βρήκα το όχημά μου τρακαρισμένο. Τι κάνω;
Τι είναι η επανείσπραξη;
Υπήρξε τραυματισμός. Να βάλω δικηγόρο τροχαίων;
Γιατί να επιλέξω το instahelp;
Το Instahelp είναι η επιλογή για άμεση εξυπηρέτηση στην περίπτωση υλικής ζημιάς ή σωματικής βλάβης που προκύπτει από τροχαίο ατύχημα.
Είτε αναίτιος, είτε υπαίτιος, από το πλήρως εξειδικευμένο δίκτυο μας λαμβάνετε τις ορθότερες λύσεις βασισμένες στην εμπειρία και την τεχνογνωσία μας, χωρίς να αναλώνεστε σε άσκοπες και χρονοβόρες διαδικασίες.
Είμαι υπαίτιος. Μπορώ να πληρώσω σε δόσεις;
Τράκαρα. Και τώρα;
Που είμαι ασφαλισμένος/η;
Που θα βρω το τηλέφωνο της οδικής βοήθειας;
Να κάνω δήλωση στον ασφαλιστή ή στην φροντίδα;
Μετακινώ το όχημά μου όταν τρακάρω;